CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/31/2009

sape ni?







sape dpt teka sape budak betuah ni..artiskah?loyerkah?majistretkah?


sape dpt teka haku bg adiah..hahaha

8 kepul Awan:

naz_haktuih said...

belak alah..mcm aku xtahu..budak ni popular satu malaya tau..ha3..shuma la..whats gonna works..teamwrok..

naz_haktuih said...

aku nak hadiah..

sincera said...

eh..ko ne leh..haduuhhh..kantoi..ko penah duk umh haku.ko xbce syarat2 petandingan ke?staf dan kakitangan SinceraAwanPutih tidak dibenarkan turut serta.haha..bukan camtulah die nyani..

"fets,fetswewet,tiiimfets..."

Orange 7 said...

Kalo ko tayang gambar budak ppuan kecik, aku dh tau dh, xlaen dan xbukan anak buah ko yg sorg tu..hehe..tp aku tgk cam laen ckit r dr gmbr yg ko emelkan kt aku..kin die dh membesar kini kot..hehe

eichan said...

haah..die dh besar..haku tgk pung tekejut..haha..tp yg dlm slide kak milah tu xsgke ko cam ek..leh r book jdk calon laki shuma
meh daftar kt haku amik nombor..hahaha

Orange 7 said...

kalo duk tgu jadi calon si shuma tu,
alamat kawin lewat r@die jadi bini no 4 aku..hehe...
better aku dftr jadi calon mak teh die je..cpt ckit tau result..hahaha..
Dlm slide milah bukan ape, gambar tu gak yg ko send kt emel aku kan..Tu yg aku ngat tu..Tp gambar tu mmg nice r...

mak teh shuma(gn niat tumpang glamer) said...

kan?kan?nice kan?die mmg cumey ko tw..aduh..sebijik cam mak teh dia...wahaha...alah shuma cpt membesar..ko jgn risau,tp klo nk wt bini no 4,jgn ko mimpi mau gn dia..haku xrestoo..hahaks..um,haku rse nk forward gamba tu kt sume org dlm dnia ni.nk forward gamba haku xde org nk tgk

Orange 7 said...

Mentang2 budak tu xtau pape, ko leh lah main forward je..Ye ke sebijik mcm mak teh die?? cuba ko guna teknik fotoshop tu, gmbgkan gambar die n mak teh die..nak gak aku tgk sebijik ke dua bijik..hahaha..Eleh ko je x restu, shuma tu restu je jd no 4..hehe

Blog Widget by LinkWithin