CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/31/2009

haku seorang yang nakal

smlm de perbarisan utk umh ijau(sukan tahunan)n haku lak disuruh masuk tanpe rela. haku pn gn santai cabut gitu je..pnt gak haku pkrkan care nk cabut last2 haku pk kn care yg brilliant iaitu dgn bg excuse nk g toilet pastu terus cabut xbalek2 sampai ke sudah..sadis sungguh escape ku ini.haku siap dh prepare excuse ag..siap gn backup kot2 alasan tu kurg meyakinkan..hahaha..tp ade gak alsan tu yg betul..pastu tadi dorg pggil haku msuk 4x 100m,relay pyer race. sampai mati tobat xmo masok.ade ke men ajak2 gitu bpe minit sebelum race. mane nk prepare lg(ceh,bajet2 atlet r)haku pn nk stenbai stamina gak..haku pn tolak gn alasan saket prut..tp mmg haku saket prut pun..haku siap bwk ubat lagi..tahla nape.gastrik ke pe tah.

yg lawaknye tetibe encik izan dtg khemah crik budak perbarisan.last2 dak laki PA xpsl2 kene fill in tmpt dak2 yg cabut..upenye selaen haku rmai lagi yg 'nakal'...hahahaha.rase mcm penjenayah bersiri. satu2 kejahatan haku wt.

p/s:sori kepade faiz sifu,shapen n ramai lgi yg telah menjayakan perbarisan pde harini meggantikan 'budak nakal' mcm kami ni.:p

12 kepul Awan:

Naz_harom said...

haha3..aku dh agak..patut la masa aku rec kat videocam tadi muka faiz sifu jer yg nampak..ko mang chan..aku report interpol..huargh3

sincera said...

haha..mmg...faiz sifu tu pengganti haku yg sejati..hahaha.tah2 beliau pun xtw dorg ganti haku..hahaha

Shapen said...

hahaha..
Aku pun jadi mangsa keadaan gak..
xpe lah, ada hikmah die tu..huhu
Tp tulah, aku xtau lah sape yg masuk masa perbarisan reheasal tu, tetibe lari lak...
Kalo xnak ckp jelah kan..
Jgn main lari camtu...
Aku bukan ape,
Masa kami perbarisan tu,
En Izan ckp
"hgpa dak pa kan?? camni ke PA?? Malu lah dgn cina2 dpn tu..Camnelah nak martabatkan Islam"
Aku sbnrnya dah serik dgq lecturer camni..
Ntah kali ke bape ntah..
Tu belum yg sebut ttg jwtn aku lg..
kalo leh aku xnak lah dgq bende camni lg...
Tp xpelah, dah biasa camni, lali dah..huhu

eichan to orange7(dgn mood terase) said...

hahahah..eleh lek r..jgn emo gn haku..huhu..ceh..budak PA pun manusie gak..igt budak pA xde nafsu?budak PA xde setan berbisik kt belakang tlinge?dak PA xde rse malas?ayoo...haku dh ckp r gn mala xmo msuk..ayoo..lagi satu klo elcyurer yg dh educated thp degree ke bpk degree ke xphm budak PA jgn haku yg disalahkan...oh,dunia..

Shapen to eichan (dgn mood serba salah) said...

Lor, aku x salahkan ko pape pun..
sori lah ye..
aku pun xtau sape asal2 yg masuk..
Bkn aku g sgt pun reheasal Isnin tu..huhu
btw, xde pape r pe aku tulis tu..
dh biase c2asi camtu kan..hehe
Saja2 je tulis tu
so jgn terasa pape ye..
bersalah lak aku..huhu

eichan to apik gn mood mengidam said...

hahahaha...ko mmg cam dulu..same je xbrubah..trungat zmn dolu2(xde la dulu sgt)bersalah ye..pe lagi..blanje r nasi kandar-al amin-abang-cashier-hensem

eichan to apik gn mood penasaran said...

apik,bile mau buat blog?

Naz_harom said...

apa tah yg diorang ni bebel..ha3..mcm2

sincera said...

hahahahaha......naz lost ala2 the lost world of tambun

Orange 7 said...

hahaha..
ada gak yg xphm ye..huhu..
Aku pun ngat nak wat blog..
Blog yg ceritakan pe ilmu aku dpt bila g ngaji kitab mlm2, ilmu masa kelas perubatan Islam aku, pengalaman dll...
Tp tulah, masa terlampau mencemburui aku utk wat nye..Kalut dgn mcm2 benda..Doakanlah aku dpt wat ye...

Siti Nazirah Bt Jaafar said...

wah..bestnya..shapen nak wat blog..pasni bleh ar kita dapat ilmu dari dia sket..pastu kalu aku nk topup bleh inform kat blog dia
juga..ha3..

sincera said...

alhamdulillah,ade niat camtu bgus r..tp niat saje xckup.ssungguhnya innamal a'malu bil khawatiim. setiap amal itu dilihat pada kesudahannya. jalankan dengan baik. ko kn byk ilmu. betapa byk pahala ko nanti. (sebaik-baik dari umatku adalah yang belajar al-Quran dan mengajarkannya-hadis sahih)ko byk ngaji kt luar,kongsilah ye. spare sedikit dari mase dunia ko utk ukhrawi pyer investment..huhu(haku bercakap sepertilah haku ini mengamalkannya.ampunkan hamba ya allah)

Blog Widget by LinkWithin